Τετάρτη, 4 Ιουλίου 2012

Οι 7 καλύτεροι τρόποι για να κάψετε λίπος

Σχοινάκι
Υπάρχουν πολλοί που δεν πάνε καθόλου γυμναστήριο ή τουλάχιστον δεν το επισκέπτονται καθημερινά. Αν είστε ένας από αυτούς, υπάρχουν ασκήσεις και δραστηριότητες που μπορείτε να κάνετε και να σας βγάλουν από την κοινή πεπατημένη του γυμναστηρίου.

Δείτε τις προτάσεις της Ramona Braganza η οποία έχει συνεργαστεί με την Jessica Alba, την Halle Berry και την Anne Hathaway. Δοκιμάστε κάθε μέρα ένα από τα παρακάτω και ενισχύστε τον μεταβολισμό σας.

    1. Πατινάζ – Κάψτε 425 θερμίδες σε 30 λεπτά

Το πατινάζ είναι το νούμερο ένα στη λίστα, όταν πρόκειται για κάψιμο λίπους. Στους μηρούς και στους γλουτούς θα δείτε τη μεγαλύτερη διαφορά. Κάντε πατινάζ με έναν ισχυρό και σταθερό ρυθμό. Μην ξεχάσετε να πάρετε, φυσικά, και τις απαραίτητες προφυλάξεις.

    2. Τρέξιμο – Κάψτε 374 θερμίδες σε 30 λεπτά

Ο σωματότυπος ενός ανθρώπου που ασχολείται με το τρέξιμο είναι, συνήθως, κομψός & λεπτός και υπάρχει λόγος γι’ αυτό. Οι κυριότεροι μυς που γυμνάζονται (πόδια και γλουτοί) είναι αυτοί που καίνε το πιο πολύ λίπος στο σώμα μας. Κουνήστε τα χέρια κοντά στο σώμα σας, μην σκύβετε μπροστά και κρατήστε τα πόδια σας κοντά στο έδαφος. Αυξομειώστε την έντασή σας στο τρέξιμο και βρείτε περιοχές στις οποίες θα αναγκαστείτε να πάρετε, στην κυριολεξία, τα βουνά.

    3. Σχοινάκι – Κάψτε 340 θερμίδες σε 30 λεπτά
Η προπόνηση με σχοινάκι πρέπει να είναι ψηλά στην λίστα σας. Είναι ο καλύτερος τρόπος προπόνησης για τους boxers. Κάντε μικρά άλματα κοντά στο έδαφος έχοντας το σώμα σας σε όρθια θέση. Δεν έχετε σχοινάκι; Δεν πειράζει, κάντε τις ίδιες κινήσεις χωρίς αυτό και θα έχετε τα ίδια αποτελέσματα.

    4. Hula hoop – Κάψτε 300 θερμίδες σε 30 λεπτά

Ακόμα και η Beyoncé κάνει Hula hoop για να κρατήσει το σώμα της όμορφο. Απλά, κάντε το να πηγαίνει γύρω από τη μέση σας. Για να ξεκινήσετε, σταθείτε με το ένα πόδι μπροστά από το άλλο ώστε να μεταφέρεται το βάρος σας μια εμπρός και μια πίσω. Σίγουρα είναι μια διασκεδαστική άσκηση που αξίζει να δοκιμάσετε.

    5. Τένις – Κάψτε 272 θερμίδες σε 30 λεπτά
Σε αντίθεση με το τι νομίζουν οι πιο πολλοί, δεν χρειάζεστε κάποιον αντίπαλο για να παίξετε τένις. Απλά βρείτε μια επίπεδη περιοχή κοντά σε ένα τοίχο ή στην πόρτα του γκαράζ ώστε να μπορείτε να χτυπήσετε την μπάλα. Κάντε συνεχόμενα χτυπήματα και μεγαλώστε την απόσταση ώστε να μπορείτε να χτυπάτε με μεγαλύτερη δύναμη. Ακόμα, με το να προπονήσετε τον τρόπο που κάνετε σέρβις μπορείτε να κάψετε πιο πολύ λίπος καθώς θα αναγκαστείτε να τρέξετε ώστε να πιάσετε τις χαμένες μπαλιές.

    6. Χορός – Κάψτε 221 θερμίδες σε 30 λεπτά

Ευκαιρία να κάψετε θερμίδες με έναν διασκεδαστικό τρόπο. Το πιο σημαντικό είναι να επιλέξετε τραγούδια με γρήγορο ρυθμό όπως Latin ή Bollywood, και να μη σταματάτε να χορεύετε καθώς εναλλάσσονται τα τραγούδια. Δοκιμάστε να κάνετε προπόνηση με την αγαπημένη σας μουσική. Ξεκινήστε με ένα αισιόδοξο τραγούδι που θα σας εμπνεύσει και στη συνέχεια επιλέξτε τραγούδια με όλο και πιο γρήγορο ρυθμό. Για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα σηκώστε τα χέρια σας στον αέρα όσο πιο συχνά μπορείτε.

    7. Γρήγορο περπάτημα – Κάψτε 170 θερμίδες σε 30 λεπτά

Να ξεκαθαρίσουμε ότι μια απλή βόλτα με έναν φίλο σας δεν θα σας βοηθήσει να κάψετε λίπος. Θα πρέπει να κάνετε ένα σταθερά γρήγορο περπάτημα που δεν μπορεί να γίνει όταν κάνετε μια κουβέντα με έναν άλλο. Κρατήστε τον κορμό σας σε όρθια θέση και κουνήστε τα χέρια σας μπροστά και πίσω ανάλογα με το διασκελισμό σας. Καλό θα ήταν ενδιάμεσα να ανεβάζετε ρυθμό και να τρέχετε για λίγο.

Πηγή:e-diet.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου