Κυριακή, 15 Ιουλίου 2012

7 τρόποι για να αυξήσεις την επαγγελματική σου απόδοση από την Σάντυ Κουτσοσταμάτη

Η Σάντυ Κουτσοσταμάτη δίνει συμβουλές επαγγελματικής επιτυχίας (σε δύσκολους καιρούς)...


1. Βρες τα θετικά της δουλειάς σου
Έρευνες δείχνουν ότι όσο πιο ικανοποιημένοι είμαστε από την δουλειά μας, τόσο περισσότερο αποδίδουμε. Σίγουρα υπάρχουν και τα αρνητικά. Ωστόσο, στο χέρι σου είναι να επικεντρωθείς στα χαρακτηριστικά της δουλειάς σου που σε ικανοποιούν. Για παράδειγμα, έρχεσαι σε επαφή με κόσμο, κάτι το οποίο απολαμβάνεις; Νιώθεις ότι κάνεις κάτι το δημιουργικό; Πληρώνεσαι στην ώρα σου; Έχεις δική σου δουλειά και άρα την ευκαιρία να την αναπτύξεις με τον τρόπο που επιθυμείς; Έχεις καλή σχέση με τους συναδέλφους σου; Σου παρέχει ασφάλεια; Έχεις δουλειά κοντά στο αντικείμενό σου, κάτι που στις μέρες μας είναι δυσεύρετο; Σίγουρα μπορείς να βρεις πολλά καλά για τα οποία έχεις λόγο να θέλεις να αποδίδεις όσο καλύτερα μπορείς.


2. Κάνε αυτά που σε ικανοποιούν και σε χαλαρώνουν εκτός δουλειάς
Έχω παρατηρήσει και στον εαυτό μου ότι αν η υπόλοιπη μέρα μου με γεμίζει, έχω περισσότερη όρεξη για δουλειά. Τι είναι αυτό που απολαμβάνεις; Να περνάς χρόνο με την οικογένειά σου; Να βλέπεις τους φίλους σου; Να έχεις αθλητικές δραστηριότητες; Ό,τι κι αν είναι αυτό που σε ικανοποιεί, ένταξέ το στην καθημερινότητα σου με συνέπεια.

3. Βρες τρόπους να αυξήσεις την συγκέντρωσή σου
Όσο μεγαλύτερη είναι η συγκέντρωση σε αυτό που κάνεις, τόσο πιο γρήγορα θα το τελειώνεις και άρα τόσο μεγαλύτερη ικανοποίηση θα νιώθεις. Έτσι, θα έχεις ισχυρό κίνητρο μεγάλης απόδοσης. Η συγκέντρωση σου μπορεί να αυξηθεί κάνοντας συχνά προγραμματισμένα διαλείμματα και καταγράφοντας τις υποχρεώσεις σου, καλύτερα με σειρά προτεραιότητας.


 4. Λύσε τα προβλήματα και συμβιβάσου
Αν έχεις παράπονα ή άλυτες διαφωνίες, προσπάθησε να τις διαχειριστείς με σκοπό να λύσεις τα προβλήματα και να έρθεις σε συμβιβασμό. Αν συγκρούεσαι τακτικά με κάποιον από τους συναδέλφους σου, θυμήσου ότι όσο πιο θετικά τον προσεγγίσεις, τόσο πιο θετικά θα σε αντιμετωπίσει κι εκείνος. Ζήτα ευγενικά αυτά που χρειάζεσαι, έχοντας πάντα στο μυαλό σου ότι οι άλλοι δεν μπορούν να είναι όπως θα θέλαμε. Αν δουλεύεις με κάποιον που σου μεταδίδει αρνητική ενέργεια, βρες τρόπο να αποστασιοποιηθείς και όχι να προσπαθήσεις να τον αλλάξεις. Μην παίρνεις προσωπικά αυτά που κάνει ή λέει, αλλά μην μπεις και στην διαδικασία να τον βοηθήσεις να αλλάξει. Σκέψου ότι η συμπεριφορά του υποκινείται από προσωπικές του ανασφάλειες. Βάλε τα όρια σου και απλά κάνε τη δουλειά σου!

5. Επιβράβευσε τον εαυτό σου
Το «μπράβο» δεν πρέπει να λέγεται μόνο σε κάποιο τεράστιο επίτευγμα, αλλά και στις απλές και καθημερινές προκλήσεις που φέρνεις εις πέρας. Οι μικροί στόχοι θα σε οδηγήσουν σε έναν μεγάλο, άρα οι μικροί στόχοι είναι καθοριστικοί για αυτά που θέλεις να πετύχεις.


6. Επέλεξε να τελειώσεις πρώτα τις λιγότερο ευχάριστες υποχρεώσεις
Στην αρχή της ημέρας επέλεξε να φέρεις εις πέρας τις πιο δυσάρεστες ή δύσκολες υποχρεώσεις της λίστας. Στην αρχή της ημέρας έχεις περισσότερη ενέργεια και αντοχή και παράλληλα, θα έχεις ευχάριστη προσμονή για τις πιο διασκεδαστικές και δημιουργικές εργασίες.

7. Κοιμήσου επαρκώς και επέλεξε σωστή διατροφή
Μην ξενυχτάς χωρίς σημαντικό λόγο και αν έχεις προβλήματα ροχαλητού εντόπισε την πηγή του προβλήματος και προσπάθησε να τα λύσεις γιατί μειώνουν κατά πολύ την ποιότητα του ύπνου σου. Μπορεί δηλαδή να ξυπνάς κουρασμένος… Επίσης, απέφυγε τους πολλούς καφέδες και τις πολύ λιπαρές τροφές. Κατανάλωσε ένα καλό πλήρες πρωινό γεύμα με φρούτα, υδατάνθρακες και πρωτεΐνες. Μην ξεχνάς ότι είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας! Να ενυδατώνεις τον οργανισμό σου με πολύ νερό και φυσικούς χυμούς και να τρως ένα υγιεινό σνακ κάθε δύο με τρεις ώρες.

Πηγή:missbloom.gr









0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου