Τετάρτη, 4 Ιουλίου 2012

ΤΕΛΕΙΟ ΣΩΜΑ ΜΕ ΑΠΛΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ

Ενόψει καλοκαιριού, 4 ειδικοί μάς αποκαλύπτουν τις απαραίτητες κινήσεις για να αποκτήσουμε σώμα έτοιμο για την παραλία. Από τη Φλώρα Καμχή

Σωστή διατροφή
Ο Κωνσταντίνος Ξένος, κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος, αναλύει τι πρέπει να τρώμε για να έχουμε ιδανικό βάρος και λαμπερή επιδερμίδα:

«Η εξωτερική εμφάνιση μιας γυναίκας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από μια ισορροπημένη διατροφή, η οποία αρχικά προμηθεύει τον οργανισμό με τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται για την υγεία, τη λάμψη του δέρματος και των μαλλιών. Συγχρόνως, όμως, οδηγεί στην κατάκτηση ή στη διατήρηση του ιδανικού βάρους. Είναι σημαντικό η έννοια της σωστής διατροφής να γίνει απόλυτα κατανοητή από κάθε γυναίκα, ώστε να καταλάβει πως μια καλλυντική κρέμα δεν μπορεί να συνεισφέρει στην ομορφιά του σώματος ή του προσώπου της αν η καθημερινή διατροφή της χαρακτηρίζεται από υπερβολές στην κατανάλωση λίπους, αλατιού και ζάχαρης».

DOs

    Τα φρούτα και τα λαχανικά, που περιέχουν πολύτιμες πολυφαινόλες, των οποίων η αντιοξειδωτική δράση είναι πολύ ισχυρή.

    Τα ανεπεξέργαστα δημητριακά, γιατί περιέχουν αβενανθραμίδες, που προστατεύουν από το οξειδωτικό στρες.

    Tο ελαιόλαδο, ακόμα και στο τηγάνι.

    H επαρκής ενυδάτωση.

    Η μπίρα –με μέτρο–, γιατί περιέχει το ιχνοστοιχείο πυρίτιο, που συμβάλλει στη βελτίωση της ποιότητας του δέρματος, των νυχιών και των μαλλιών.

DON'Ts

    Η υπερβολική κατανάλωση λιπαρών – γαλακτοκομικών ή κρεατικών.

    Η συχνή κατανάλωση επεξεργασμένων με αλάτι τροφών, όπως τα αλλαντικά.

    Το κάπνισμα.

    Οι ακραίες μονοφαγικές δίαιτες, που βλάπτουν την υγεία και δεν μειώνουν το βάρος.

    Η ζάχαρη και τα γλυκά.

Συστηματική άσκηση
Η Άννυ Αλεξίου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και Pilates Instructor, τονίζει τη σημασία της γυμναστικής:

«Η άσκηση, και ιδίως η αερόβια, βελτιώνει και το αναπνευστικό αλλά και το καρδιαγγειακό σύστημα. Ακόμα και 15 λεπτά χορός, τρέξιμο, ποδηλασία, κολύμπι, γρήγορο περπάτημα μπορούν όχι μόνο να μας χαρίσουν έως και 3 επιπλέον χρόνια ζωής, αλλά και αρκούν για ένα γυμνασμένο σώμα! Ειδικά όταν συνδυάζεται με λάστιχα, βαράκια, όργανα γυμναστικής, που δυναμώνουν το μυϊκό σύστημα και βοηθούν στην αύξηση του μυϊκού ιστού. Απαραίτητη είναι η ενδυνάμωση των κοιλιακών και των ραχιαίων για τη στήριξη της σπονδυλικής στήλης και του αυχένα, ώστε να έχουμε σωστή στάση. Ιδανική μορφή άσκησης σε αυτή την κατεύθυνση είναι το πιλάτες. Επίσης, με την άσκηση εκκρίνονται ενδορφίνες, οι ορμόνες που συμβάλλουν στην καλή ψυχολογική κατάσταση, καθώς ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα σε καταστάσεις στρες, βοηθούν στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος, έχουν αντιγηραντική και έντονα αναλγητική δράση. Επιπλέον, με την καλύτερη κυκλοφορία του αίματος στα τριχοειδή αγγεία βελτιώνεται η οξυγόνωση του δέρματος και δείχνει πιο λαμπερό και υγιές, ενώ με την εφίδρωση που προκαλεί η άσκηση αποβάλλονται και οι τοξίνες».
 
Αναζωογόνηση
Οι ειδικοί του GB Spa του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρεταννία μάς δίνουν οδηγίες για άμεση ανανέωση.

Μετά το χειμώνα το σώμα χρειάζεται φροντίδα για να αποβάλει τις τοξίνες που έχει συσσωρεύσει και για να αναζωογονηθεί. Στο spa της Μεγάλης Βρεταννίας υπάρχουν θεραπείες που ανανεώνουν την επιδερμίδα, όπως και ειδικό πρόγραμμα αδυνατίσματος και μείωσης της κυτταρίτιδας. Αν το πρόβλημα είναι τοπικό, προτίμησε μια περιποίηση τόνωσης για τους μηρούς και τους γλουτούς, κατά την οποία μειώνεται σταδιακά η κατακράτηση υγρών, και ακολούθησε ένα πρόγραμμα διατροφής που θα σου προτείνει η διαιτολόγος του spa ειδικά για την περίπτωσή σου.

Με τη βοήθεια των ειδικών, μπορείς επίσης να επιλέξεις προϊόντα που θα σε βοηθήσουν να διατηρήσεις το αποτέλεσμα και μετά τις θεραπείες, κάνοντας, για παράδειγμα, μασάζ με βούρτσα με φυσικές τρίχες από μεξικάνικο κάκτο, που βελτιώνει την κυκλοφορία και βοηθά στην ανανέωση των κυττάρων για πιο λεία και λαμπερή επιδερμίδα.

Απαλή επιδερμίδα
Η Μαρίτα Κοσμαδάκη, δερματολόγος-αφροδισιολόγος, λέκτωρ στο Boston University, μας εξηγεί πώς θα αποκτήσουμε βελούδινο σώμα.

«H επιδερμίδα χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα μπορεί να είναι λεία και όμορφη με την περιστασιακή χρήση scrubs και την καθημερινή εφαρμογή ενυδατικών κρεμών ή λαδιών, ανάλογα με την υφή που επιλέγει κάθε γυναίκα. Μεγάλη προσοχή χρειάζεται όταν υπάρχει προδιάθεση για δερματίτιδες. Σε αυτή την περίπτωση, πρέπει να συνιστάται καθημερινή φροντίδα με ειδικά σαπούνια και κρέμες, για να διατηρείται ο φραγμός της επιδερμίδας όσο το δυνατόν ανέπαφος. Επίσης, τύποι δέρματος με λιπαρότητα ή και ακμή στη ράχη ή στο στέρνο απαιτούν φροντίδα με ειδικά σαπούνια και λοσιόν. Σημαντικό είναι να βάζουμε πάντα αντηλιακό όταν εκθέτουμε το σώμα μας στον ήλιο, κυρίως για να αποφύγουμε τον καρκίνο του δέρματος, αλλά και τη δημιουργία καφέ κηλίδων, χαλάρωσης, ρυτίδων και δυσχρωμιών. Η ισορροπημένη διατροφή είναι επίσης σημαντική για την εικόνα του δέρματος, όπως και τα λιπαρά οξέα, και οι βιταμίνες Α και C συντελούν στη σωστή λειτουργία του δέρματος και φυσικά στην ομορφιά του».

 Νέα Άφιξη
Ακούμε συνεχώς για προϊόντα που καταπολεμούν και μειώνουν την κυτταρίτιδα. Σπάνια όμως ένα τέτοιο προϊόν παρουσιάζει μια πραγματική καινοτομία. Όπως η νέα πρόταση της RoC για την αντιμετώπιση της όψης φλοιού πορτοκαλιού και του τοπικού πάχους. Ονομάζεται RoC Anti-Cellulite Micro-Actif και συνδυάζει ένα γνωστό δραστικό συστατικό, την καφεΐνη, με ένα νέο και καινοτόμο, το forskolin, που είναι 50 φορές πιο δραστικό από την καφεΐνη και αυξάνει την ταχύτητα της λιπόλυσης. Τα αποτελέσματα, τόσο ενάντια στο λίπος όσο και στην κυτταρίτιδα, είναι άμεσα και εντυπωσιακά: έως και 65% μείωση του υποδόριου λιπώδους ιστού σε 4 εβδομάδες, έως 2,9 εκ. τοπικού πάχους λιγότερα. Το Anti-Cellulite Micro-Actif είναι πολλά υποσχόμενο και σίγουρα θα αποτελέσει τον καλύτερό μας σύμμαχο αυτό το καλοκαίρι. 

Πηγή:madamefigaro.gr


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου